על השירות

כמוכם, גם אנחנו שונאים שמחזיקים אותנו על הקו ומנסים למרוח אותנו כשאנחנו רוצים להתנתק משירות מסוים. מרגע שהחלטנו שאנחנו עוזבים, אז לא משנה מה: לא נציג שימור לקוחות ולא הצעה טובה יותר, יעזרו להחזיק אותנו.

אלא, שחברות התקשורת לא ממש אוהבות לקוחות, ולכן הן מעמיסות קשיים בהתנתקות.

בדיוק בשביל אנשים כמונו הקמנו את נתק.

נתק מאפשר לכם בצורה פשוטה מאוד לשלוח הודעה לחברות התקשורת שמבקשת את הניתוק, ועל פי חוק אותן חברות חייבות לנתק. (השימוש בהתאם לתנאי השימוש וכללי הגנת הפרטיות שלנו)

חברה שלא תנתק אתכם בתוך שלושה ימים ממשלוח הודעת הניתוק תהיה חייבת בפיצויים בגובה של עד 10,000 ש"ח לפי סעיף 31א(א)(2ב) לחוק הגנת הצרכן.

השימוש באתר יאפשר לנו להציג לכם שירותים חלופיים אשר יעזרו לכם. למידע נוסף ראו את תנאי השימוש שלנו. ככל ולא תהיו מעוניינים בהצעת שירתים אלו, תוכלו לבצע הסרה מרשימת התפוצה באמצעות טופס ההסרה מרשימת תפוצה.


איך זה עובד


באמצעות אתר נתק אפשר להתנתק, בקלות, מכל אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל ולחסוך את הזמן, כאב הראש והטרטור.
באמצעות האתר ניתן להתנתק בשלושה שלבים קלים:

שלב ראשון
בשלב הראשון בוחרים את ספק השירות ממנו מעוניינים להתנתק: חברת כבלים, טלפון, סלולרי או אינטרנט.

שלב שני
בשלב השני ממלאים את הפרטים האישיים שלכם ואת פרטי החשבון שאותו אתם מעוניינים לנתק.

והשלב האחרון
השלב השלישי הוא הפשוט: נכנסים לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם ולוחצים על הקישור שנשלח לכם כדי לאמת את זהותכם.

אנו נקח את הפרטים שאתם סיפקתם לנו ונשלח בעבורכם את הפקס לספק התקשורת. אתם תקבלו כעבור מספר דקות הודעת אישור בדואר אלקטרוני,
יחד עם מספר האסמכתא שלנו.

אנא שימו לב כי אם אתם נמצאים בהתחייבות כלשהיא מול חברת התקשורת, הרי שאתם עשויים לשלם לה קנסות או דמי יציאה.






לוח פרסומות
yes